top of page

LLiurament del Premi Martí Queixalós de poesia 2016


El passat dia 2 de desembre vaig tenir l'honor de participar com a conferenciant en el lliurament del premi Francesc Martí Queixalós de poesia que atorga el Centre d'Amics de Reus, i que ha arribat enguany ja a la seva XIVa edició. Vaig gaudir d'aquesta ocasió excepcional atenent l'amable invitació de la presidenta del jurat, l'amiga i gran poeta Dolors Vallverdú, i de la directica de l'entitat, que presideix Joan M. Mallafré.

La guanyadora va ser la poeta barcelonina Maria Bonafont Giménez, amb el bellíssim poema "Divagacions", que va llegir esplèndidament.

Vaig tancar l'acte amb una xerrada sobre les meves dèries i experiències conflictives amb la poesia, que vaig titular "Els poetes i la poesia, una relació conflictiva". Podeu consultar-la aquí en la versió escrita.

El Centre d'Amics de Reus em va obsequiar amb la magnífica ceràmica de Neus Segrià sobre la rosa de Reus que és marca de l'entitat.

Fotografies d'Elena Giménez

Notícia a Reus Digital i a El Punt/Avui

Posts Destacados
Posts Recientes
Búsqueda por etiquetas
Síguenos
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page